Mijn eerste reis - Reisverslagen van Frederique van Rijn - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Frederique van Rijn - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hee hallo!
21 januari 2014 vertrek ik met Nena Braber 5 maanden naar Sri Lanka. Wij gaan daar stage lopen in een revalidatiecentrum, Hellabeem. Tijdens ons stageperiode gaan we zoveel mogelijk reizen om de cultuur te leren kennen, mooie plekjes te spotten, te genieten en veel nieuwe dingen te leren.
We zijn volop bezig met de voorbereidingen, en natuurlijk ons benefietconcert as vrijdag. We hopen op een groot publiek, maar iedereen is meegenomen.

Groetjes Frederique

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2014

De laatste weekjes

08 Mei 2014

Halverwege de vakantie

11 April 2014

Vakantie!

15 Maart 2014

Bezoekjes!

28 Februari 2014

Hojate poelewa!!
Frederique

Actief sinds 25 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8169

Voorgaande reizen:

21 Januari 2014 - 24 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: