De eerste dag - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Frederique Rijn - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Frederique Rijn - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Frederique

22 Januari 2014 | Sri Lanka, Negombo

Hallo allemaal!
We zijn vanmorgen vroeg om 4:50 geland op Colombo. Meteen kwam er een jongen naar ons toe die ook Nederlands was en wel een taxi wilde delen naar Negombo. We waren naar een informatiebalie gegaan om wat dingen te vragen en meteen wilde die vrouw ons email adres en telefoonnummer zodat we contact konden onderhouden tijdens onze reis! Super grappig! Daarna nog alle kanten ingestuurd, uitgelachen en gezellig gekletst met de werknemers van het vliegveld voordat we bij de bagage aan kwamen. Daar stond die Nederlandse jongen al heel lang op ons te wachten, oeps! Snel een simkaart gekocht, geld gepind, taxi besteld en door naar het hotel. Om 7 uur waren we ingecheckt in het hotel en konden we gaan slapen. Om 12 uur ging de wekker zodat we een beetje in het ritme zouden komen. Brak en zwetend naar het restaurant voor het ontbijt. Daarna lekker gewandeld langs het strand en de rest van de middag aan het zwembad van het hotel gelegen. Nena had natuurlijk al meteen een Sri Lankaanse jongen aan het strandstoel hangen die ons mee wilde nemen naar een feest. Dit hebben we maar niet gedaan omdat we de bevolking nog niet helemaal vertrouwen.
We hebben lekker gegeten en liggen nu op de hotelkamer, het is hier al 11 uur dus we gaan lekker slapen. Morgen met de taxi naar Unawatuna om daar een van de mooiste standen van de wereld te spotten!

Groetjesss vanuit het warme Sri Lanka!

• 22 Januari 2014 - 19:43

Birgit:

Wat leuk om jullie zo te volgen!! veel plezier girls!!
    Geniet ervan.

Liefs Birgit

• 28 Januari 2014 - 15:39

Theo Van Rijn:

Wat fantastisch om zo contact te houden vanuit Ermelo! Ik ben heel blij met de foto,s e.d.en kijk uit naar jullie volgende mail! Lieve groeten van Pa! P.s. hoe laat ben je op Skype? Tot gauw en veel plezier!